Hogyan dolgozunk

Nyomtatás
Munkamódszerünknek két fontos egymással összefüggő karakterisztikuma az interaktivitás és a folyamat. Interaktivitás alatt ügyfelünkkel való együttműködést, egymásra hatást értjük. Ez a munkafolyamat több pontján is elkerülhetetlen. Másrészt úgy gondoljuk munkánk nem pusztán egy ötlet megvalósítása "megrajzolása", hanem egy komplex folyamat, amely a következő stációkon halad keresztül:

  1. Megismerkedés az ügyféllel és a feladattal. Fontosnak a feladat hátterének, az ügyfél igényeinek, céljainak megismerése.
  2. Közös cél kialakítása, a feladat definiálása valamint a briefing elkészítése. A briefingnek tartalmaznia kell minden a feladat szempontjából lényeges információt
  3. Árajánlat egyeztetés, megrendelés ill. szerződéskötés.
  4. Vázlattervek készítése. Ez 3 féle vázlattervet jelent. A vázlattervek célja az, hogy bemutassa a kommunikációs megoldásokat, a stílust, a design lényegi elemeit. A vázlattervet úgy készítjük el, hogy ügyfelünk számára egyértelmű és egyszerű legyen a választás. A felkínált alternatívák határozott koncepciókat képviselnek, amelyekből egyértelműen körvonalazódik a kidolgozás utáni kész munka.
  5. További vázlattervek. Abban az esetben, ha a felkínált 3 vázlattervből nem sikerül a megrendelőnek választania, cégünk további tervezési díj fejében újabb terveket készít. Ennek feltétele a briefing pontosítása.
  6. Kidolgozás. Az ügyfél kiválasztja a neki legjobban tetsző vázlattervet, amelyet a választott koncepciónak megfelelő konkrét megoldás kidolgozása követ. A kidolgozott tervet adott esetben makettezzük.
  7. Kontroll. Kontroll alatt a kidolgozott terv végső finomítását, korrektúráját értjük. Itt nyílik lehetősége az ügyfélnek arra, hogy 2 alkalommal apróbb, a kiválasztott koncepciót nem sértő változtatásokat eszközöljön.
  8. Átadás. A végső anyag bemutatását és elfogadását követően átadjuk a munkát az ügyfélnek.
  9. Fizetés. Készpénzben az átadáskor vagy megállapodás szerint átutalással történik.
  10. Archiválás. Az elkészített vázlatterveket és az elfogadott, megvalósult munkát cégünk 2 évig archiválja.

Arculattervezés: a logótól az arculati kézikönyvig
Reklám, ATL eszközök: teljes reklámkampány tervezése és kivielezése (sajtóhirdetés, plakát, reklámfilm, stb)
Kiadványok: cég- és termékismertetők, mappák, magazinok, hirlevelek tervezése, tördelése DM és POS eszközök: szórólap, leporelló, meghívó, DM kampány CD, CD-ROM: zenei CD-k, promóciós CD-k, cég- és termékismertető CD-Romok összeállítása, sokszorosítása
Csomagolás- és formatervezés: termék csomagolás- és formatervezés, árukínáló display, kiállítási stand, installáció tervezése, kivitelezése
webdesign: statikus és dinamikus weboldalak, flash animációk, játékok, bannerek, online kampányok tervezése, fejlesztése és karbantartása