24 okt.

A javíthatatlan ügyfél

Rate this item
(0 votes)

Elhiszem! De nekem akkor is így tetszik!

Mi a legidegesítőbb egy webdesigner számára? Természetesen az, amikor az ügyfél többszöri ellenjavaslat ellenére is ragaszkodik a számára jónak tünő design módosításokhoz és a szépre megtervezett design terv és az elkészülő weblap csúnyább lesz, mint ahogy eredetileg megtervezve lett a sok módosítástól.

Régebben ezen sokat idegesgedtem, ha egy ügyfélnek hiába magyaráztam, hogy az extra módosítások amiket a webdesign terven kér, azok szakmailag nem állják meg a helyüket.

Ma már bosszant, de nem idegesít a dolog. Természetesen amíg lehet felhívom az ügyfél figyelmét, ha hülyeséget kér, de nem erőltetem egy bizonyos szintnél túl, hiszen mindig az ügyfél a főnök, hiszen ő fizet és az ő elégedetsége a legfontosabb.

back to top