neoarted [web and graphics design]

Mailben kaptuk!

I am very impressed ! The site looks beautiful !!
Jon Rasmussen
iiamo Rosenørns Allé 39, st. th. DK-1970 Frederiksberg C Denmark

*
"Köszönöm Uram az anyagot, példa mutató és értékű, a gyors és precíz munkavégzése.Nagy ritkán ilyet is kapunk!"
*
"Szerintem, ha tibicsokit akarunk majd árulni jó lesz, addig rakd félre :-)"
*
"Nem lego-t, vagy egyéb, 5 éves kor alatti gyerekeknek szóló gyermekjátékot árulunk, vagy tévedek?"
*
"Szeretném megköszönni, a pezsgőscímkét! Nagy sikere volt. :) Igazán gyors és profi munka. Mégegyszer hálásan köszönjük!!!"

-Technika-

50Pixel
20Flash
30HTML & PhP
20logo
40GNU
50vektor

Neo ARTED

Home » Blog » A reklámeszközök és a reklámhordozók (médiumok) fogalma és csoportosításuk.
A+ R A-
05 okt.

A reklámeszközök és a reklámhordozók (médiumok) fogalma és csoportosításuk.

Rate this item
(1 vote)
Napokban nézelődtem a "világhálón" és találtam egy nagyon jó kis anyagot a reklámmal kapcsolatban. Már a címe is megfogott és felkeltette az érdeklődésem.

Mit értünk médiamixen a gyakorlatban?

Igaz maga a tartalom javarészt ismerős volt, mégis úgy gondolom jól összeszedett munkáról van szó. Sajnos a szerzőjéről nem találtam túl sok mindent vagyis majdnem semmit...

Kedves Csoporttársak!

Ezzel a kis csekélységgel szeretnék kedveskedni Nektek a közelgő reklám ZH alkalmából.
Kellemes felkészülést, István

Csak ajánlani tudom annak ellenére, hogy Ti ezt már biztosan mind "tudjátok"! Ja és nem utolsó sorban köszönet érte István!

A teljes cikket eredetiben itt olvashatjátok a letöltött anyagot pedig itt.

Last modified on 2012. október 05. péntek, 17:28

Facebook

Twitter

Google Plus